Tränat ben & sprungit 5 km

Det känns i benen nu kan jag lova. Älskar känslan! Bra pass idag trots noll motivation eller rättare sagt trots att jag försökte smita undan genom att intala mig att jag inte hade någon. Började med 5 km på löpbandet och tiden vart en minut snabbare än förra gången. Ner till 25 minuter vill jag så det är bara att kriga på. Efteråt gav jag mig på maskinerna och kettlebellsen. Hann basta 20 minuter också och ta en dusch på Sats. Samt en 15 minuters promenad till gymet både dit och tillbaka. Väldigt effektiv dag idag märker jag när jag skriver detta. Adrian hade barnvakt om ni undrar vart han var hahah. Nu sover han medan jag vilar och funderar på kvällens middag. Blir nog någon sallad.

Stekt lövbiff med lök och champinjoner till lunch, Adrian har blivit jätte rolig och fnissig så det är jätte roligt att leka med honom nu, färdig tränad och min fiende löpbandet!



Kommentera här: