Instaweek

Jag är trött konstant! Det kanske märks på bloggen. Ingen roligt att klä på sig något snyggt och vara utomhus eller fixa iordning sig överhuvudtaget. Jag är så bitter på det här vädret! Så himla bitter! Dö vinter j*vel! Sitter hemma nu i soffan och irriterar mig medan A sover. Vill hänga i parker och i stan utan att behöva ha tusen lager kläder på både mig och honom. Usch! Snälla solen kol nu!
Träningen flyter på bra. I söndags tränade vi (tjejgruppen) på spårvagnshallarna. Det blev både chins, armgång (monkeybar), bålträning och tabata intervaller. Min kropp skriker utav ömhet just nu men jag klagar inte. Är otroligt nöjd istället. Skulle egentligen träna igår och idag men det får bli vilodagar då R inte kommer ifrån men resten utav veckan ska jag köra på bra. Nu blir det städning och sen ska jag försöka rycka upp mig och ta mig ut.

Delicatobollar, kokospaj, ostbrickor, vackra tulpaner, tjejmiddag, min fina bästa vän och fina vänner. Lyckligt lottad är jag som har så fina människor i mitt liv <3

Kommentera här: