Gårdagen

Igår var det sista babysim tillfället men vi kommer nog fortsätta på steg två eftersom Adrian gillar att bada så mycket. Flera mammor på kursen sa till oss att det är otroligt hur glad han är hela tiden. Han lär inte ha fått det från mig iallafall. Fast jag är mycket gladare som människa nu när han har kommit. Efter simningen åkte vill till Barkarbys Lekland, stor & liten tror jag att dem hette. Lät Adrian leka lite. Det blev ett par nya Converse till mamma i Barkarby nu när jag börjar få hopp om bättre väder. Sen hem och lämna Adrian, byta om och iväg till Sats. Grymt pass igår! Fortsätter jag så här är jag nog snart tillbaka på thaiboxningen.

Ikväll är det träning, middag på Vapiano och finest förhandsvisning utav Johan Falk - kodnamn Lisa filmen med bästis. Vi ska ha en Tjejkväll med andra ord och jag ska få komma hemifrån i flera timmar. Känner mig som ett litet barn på julafton. Trots att man älskar sitt barn mer än sina andetag på den här jorden är det så förbaskat skönt att komma ifrån för någon timme eller flera. Ska till och med dricka ett glas rött till maten men än så länge tillbaka till småbarns livet och hemmets måsten.

Kommentera här: