12 mars 2013

Nu börjar huset bli friskt. Jag och R vaknade upp friska men lillen är fortfarande lite snorig men betydligt mycket bättre. Han har bara vaknat tre gånger mellan 19-07 och det är jätte bra med tanke på hur dem här kvällarna har sett ut. Ikväll blir natten säkert ännu bättre. Nu ska jag plocka lite och sen har jag tänkt att åka till Ikea för att köpa rullgardiner till fönstren här hemma. Klarar inte av när solen lyser rakt in. Sen har jag hittat en sovrumslampa på Mio som jag vill ha.

Igår hittade jag den här fina brickan inne på Åhléns som fick följa med hem. Egentligen har jag spanat på en inne på Mio men gillade den här lite bättre. Den på Mio är lite mera åt fattigmanna silver hållet.

1 sara:

skriven

Kan du lägga ut lite recept på barnmat, sonen gillar ej burkmaten som köps och jag vet inte vad jag ska laga eller vilka ingredienser som är bra o som man ska undvika.

2 Lena:

skriven

Bästa bloggen!!

Kommentera här: