25 januari 2013

Jag orkar inte gå in på Kenzo situationen just nu. Berättar lite mer när jag har klara besked. Så vad har jag sysselsatt mig med dem här senaste dagarna? Bak och umgåtts med nära. Min svägerska är hos oss med Kenzo och det är trevligare att umgås med henne än att sitta vid datorn. Snart ska jag iväg och träna ett pass på Sats med bästis. Kommer bli första gången jag lämnar Adrian hemma och åker iväg själv. R och min svägerska ska ta hand om honom. Det är på tiden att han kan vara med andra än bara med mamma hela tiden. Jobbigt för mig också när jag inte kan få en avstickare på någon timme. Hoppas allt går vägen!

Ny kruka, A i en utav sina Adidas dressar och en kaka som jag har bakat, kommer bättre bilder senare. Ikväll ska ni få lite inlägg har jag planerat.


Kommentera här: