Operationen

Allt gick bra men Kenzos båda testiklar rök. Hellre det än att han inte skulle leva längre. Operationen var klar vid lunch tid och han skulle vila kvar på uppvaket ett tag men dem ringde mig och bad mig att komma på en gång eftersom han grät för mycket. Jag hann ta en tugga på min mat och sen släppte jag allt och bokstavligen kastade mig ner till bilen. Tanken på att han vaknade upp själv, rädd och med smärta var oumbärlig. Han blev jätte glad att se mig och vi åkte raka vägen hem. Han är på bra humör nu men man märker att han har lite ont och är öm. Om ca 14 dagar kommer provresultaten som dem tog idag vid operationen, då får vi reda på om all cancer är borta eller inte. 
 
Kenzo som valp
 
1 Nadja:

skriven

Men usch vilka hemska dagar ni haft. Håller tummar och tår att all cancer är borta så Kenzo slipper må dåligt :-(

Kommentera här: