7 november 2013

Adrian sover och jag vilar. Jag har hunnit städa lite, bakat en banankaka, ätit frukost och matat Adrian. Nu egentligen har jag lite att göra men jag orkar inte. Passar på att bara ligga här och vila medan han sover för det är inte ofta det händer att jag vilar. Snön är tillbaka vilket betyder att jag inte har någon som helst lust att ploga igenom den med barnvagnen. Behöver lite små saker från affären men det får vänta tills R kommer hem. Kenzo är hemma också och har varit det dem här senaste dagarna. Han sover mest eftersom han äter antibiotika och det gör honom trött. Imorgon på morgonen ska han röntgas då veterinären som tog hand om hans klobrott misstänker att han har en tumör. Jag fick precis en klump i magen när jag skrev ovanstående mening men slår bort alla negativa tankar snabbt.

Igår var det dags för babysim. Adrian älskar vattnet och plaskar som en liten badanka. Han är den vildaste bebisen på kursen, så klart! Eftersom han är så duktig fick han göra ett litet dopp igår under vattnet. Gick hur bra som helst! Han älskar nog att bada efter sin pappa för jag är en riktig badkruka som fryser mest hela tiden. Badar knappt utomlands för jag tycker att det är för kallt i vattnet.

Nu ska jag mysa med Kenzo

Kommentera här: