Jätte trevlig dag

Ser ni det gick att skaka av sig irritation och vända det till något positivt. Jag har haft en jätte trevlig dag med Annie först och sen kom Mercedeh och gjorde oss sällskap. Vi åt lunch på Itamae och promenerade sedan hem till Annie för lite soffmys. Vi pratade bebisar så klart och jag kunde knappt sluta titta på lilla Keyla, helt underbart söt liten flicka med nyfikna ögon som ser ut att bara vilja upptäcka världen. Så himla liten och skör, helt beroende utav sin fantastiska mamma som lös och utstrålade lycka. Jag kommer ihåg den tiden, den lyckan som man känner än idag och alltid kommer göra det när man kollar på sitt barn. Så vackert! Finns verkligen inget vackrare än kärleken till sina barn.

Efter Annie blev det hem för Adrian och gymet för mig. 50 minuter trappmaskinen och lite benmaskiner var det som jag hann med idag.

Bilder från gårdagens pedikyr hittade jag i mitt kameralbum nu också, gårkvällens middag på restaurang Vendetta, en liten korg till lilla Keyla som jag plockat ihop, Adrian - Hen?

Kommentera här: