1 april 2013

Idag ska jag försöka göra det bästa utav dagen. R är sjuk och det är en pina när han är det så jag måste försöka fly huset. Adrian är väldigt gnällig och behöver verkligen komma ut. Jag själv är trött och har lite ångest över att det inte blev någon träning igår. Mersh hämtade upp mig vid halv nio igår kväll och vi åkte till Sats helt taggade inför lite kvälls kondition. Jag hade kollat upp öppettiderna och det stod ordinare som i mitt huvud blev kl 22.00 men det jag inte tänkte på var att det var Söndag igår så ordinare är 18.00. Det förklarade varför Sats var stängt när vi drog i handtaget och Mersh hade checkat in på facebook med en status som hon var jätte nöjd med. Vi fick oss ett gott skratt iallafall. 
Tillbaka till idag och dagens planer, träna får jag göra när Adrian har lagt sig för natten så att R inte behöver anstränga sig. Kenzo är hemma också så han behöver rastas, morgonpromenaden en timme har vi avklarat så
han behöver bara ut en kortis efter lunch. Så nu är det bara att vänta in lunchen och sen bege sig ut i vädret.
 
Jag har inte firat någon påsk i år men har ändå gett bort lite påskägg till folk jag tycker om
 

Kommentera här: