Stress

Jätte mycket att göra men ikväll är det avkoppling som gäller för vi ska på äventyr.

I förra inlägget när jag skrev om amning menade jag inte att jag hade problem med amningen. Jag har problem med att vänja av Adrian att amma utan amningsnappen. Jag tog till amningsnappen i början av amningen när han inte fick något bra grepp för han blev så frustrerad men nu när amningen är igång och funkar vill jag amma utan nappen. När jag skrev att jag borde ha läst om amning syftade jag på det här med amningsnappen och att den ändrar sugtekniken. Hade jag vetat det i början så hade jag försökt sluta med nappen direkt när den inte behövdes längre. Nu när jag försöker amma utan den blir han bara frustrerad och får inget grepp.

Nu ska jag återgå till att packa lite för vi ska på äventyr som sagt. Svarar på lite kommentarer senare för det går inte från mobilen.


1 Katerina:

skriven

Oj känns som att det här inlägget bara var för att rätta till min kommentar jag skrev på tidigare inlägg. Ber om ursäkt om det blev fel, men jag uppfattade det som att man har lite problem med amningen annars börjar man väl inte med amningsnapp?! Det var så jag tog det och det lät likadant som jag hade det och ville bara dela med mig med tips. Men som sagt sorry om jag totalt missförstod det du ville få fram i ditt inlägg! :)

Svar: Hej gumman, absolut inte! Det var fler som kommentera som du så jag insåg att jag hade uttryckt mig klantigt och behövde rätta mig själv :) Mamma virrighet skyller jag det på :) ja Adrian hade problem med att få ett bra grepp i början så jag tog till den så det stämmer helt. Tips är alltid välkomna så tipsa på man kan inte få nog med tips. Så du missförstod inget alls utan jag skrev klantigt. Vi måste ta och träffas snart så jag får se hur mycket lilla Vanjis har växt :)
kram kram
Daniella Rosengrip

Kommentera här: