Förkylningen från helvetet

Kan man kalla den som har drabbat Adrian. När han äntligen blev frisk från förra förkylningen den gången han hade feber åker han direkt på en ny. Han hann vara frisk i en dag stackarn. Skillnaden är att den här är hundra gånger värre! Vi har inte sovit på två dagar och Adrian har jätte svårt att somna och vaknar hela tiden för att han inte kan andas. Han hostar nästan lungorna ur sig och gråter för det mesta. Jag får så ont i hjärtat när jag ser han må så här. Vi fick hoppa över en babysims lektion för jag vågar inte ta dit han ifall han skulle smitta någon annan. Struntar i pengarna som går förlorade men däremot hoppas jag att han blir frisk tills på lördag då Annie har sin babyshower. Den vill jag verkligen inte missa men blir han inte bättre måste vi hoppa över den också. Dem här dagarna har varit ett rent helvete rent ut sagt.

1 Anna-Maria:

skriven

Hoppas han blir kry snart! <3

Svar: Hoppas jag med :( vill juh äta gott gott med annie och smeka mage!! <3
Daniella Rosengrip

2 Katerina:

skriven

Lillen :((( Jag vet det är hemskt! Vi har samma situation här, hat suttit på akuten i timmar för att minsta mår piss. Styrkekramar

Svar: Stackars liten, hoppas hon blir frisk så fort som möjligt..<3
Daniella Rosengrip

Kommentera här: