17 februari 2013

Bläää så känner jag just nu. Jag har tagit bra hand om det mesta den senaste tiden förutom något väldigt viktigt och det är mig själv. Jag har verkligen försummat mig själv men det ska jag ta tag i nu. Träningen ska igång, hår, naglar, tänder och nya kläder är mitt nästa projekt nu när vårt hem börjar bli färdigt. Lite kvar men det viktigaste är på plats och då kan man ta sin tid med resterande inredning. Det är inga bra blogg dagar eftersom motivationen inte är på topp när man inte mår riktigt bra i sig själv. Det blir vad man gör det till så det är bara att ta tag i allt och sluta gnälla. Inga promenader har det heller blivit då vädret är skit! Orkar inte dra vagnen i det här rusket och Kenzo får ändå inte promenera några långa sträckor. Snälla ge oss vår nu! Vill promenera och spendera mina dagar utomhus istället för att sitta hemma och växa på bredden. I fredags var jag på Sats och körde ett boxpass medan A var hemma med sin super pappa. Det gick hur bra som helst! Tänkte sätta mig ner nu och ladda ner lite träningsmusik. 
 
Adrian växer på och blir sju månader om en vecka, han har fått två små framtänder, äter två hela portioner till lunch och middag, säger baba hela tiden trots att jag försöker hjärntvätta han med "mamma" (det är tacken efter 9 mån och en förlossning) och är otroligt glad när han får som han vill.
 

Kommentera här: