Kenzo in action

Igår när jag var ute med min jätte bebis letade jag efter en hundgård som jag fick för mig att jag hade sett någonstans när jag har åkt omkring. Blev överlycklig när jag hittade den. Jag blir så tillfredsställd när jag kan släppa Kenzo någonstans så att han verkligen får springa av sig. Han är väldigt lekfull och älskar att jaga och bli jagad, därför är han väldigt enkel att tömma på energi. Tömma han på energi är ett måste för han är en över energisk liten kille som älskar att springa runt och busa. Jag tog med mig kameran och knäppte lite bilder.
Igår kväll var jag hemma hos Rs föräldrar med svärmor och svägerskor. Vi hade ett litet mini kalas för Rs äldsta syster som fyller år idag. Jag fick slänga ihop en sista minuten tårta då vår lilla kväll egentligen inte var planerad.
Idag kommer R hem också. Som jag har längtat!



1 caroline:

skriven

Men oh vad svårt, jag har inget tålamod med sånt där! R sjuk i dag kanske ska jag våga mig på att testaa det då:)



Jag vet! såg det på din blogg att vi hade mycket lika. Jag gillar vitt och stilrent och du likaså verkar det som :)

Vad har ni köpt för vagn då?



Kram

Kommentera här: