Spännande

Jag sitter i fåtöljen då jag fortfarande inte har lagt mig för att sova. Jag är jätte nervös och kan inte somna eftersom en vän till mig har fått värkar och antagligen kommer föda inatt. Jag rös i hela kroppen när hon sa att hennes vatten hade gått. Kommer ihåg dagen som om den var igår trots att vissa delar består utav minnesluckor. Den lyckligaste dagen i hela mitt liv och nu ska hon få uppleva samma sak. Hon ska få känna den där obeskrivliga känslan som man absolut inte kan föreställa sig trots att man inbillar sig att man kan det. Jag är så otroligt glad för hennes skull och väntar spänt på hennes uppdateringar som ramlar in på mobilen lite då och då. Snart så är vi en till i gänget.
 
Nu till något annat, melodifestivalen! Vilket skämt! Kasst och små pinsamt, speciellt Sean banan. Vad är det där för något? Absolut inte min humor när det blir Ali g/Jim carrey stuk på det hela. Gillar inte sånt och tycker att det är löjligt. Som om det inte var nog så kommer Carola in och sjunger Främling som är typ tidernas äldsta låt och den matchar hon i kläder som ser ut att komma ifrån samma tidsepok. Nä usch, lite synd eftersom Loreen rockade förra gången och det blev nu värsta kontrasten. 
 
A på strålande humör trots en jobbig natt
 

Kommentera här: