14 mars 2013

Jag har hunnit med mycket idag trots att jag har en sju månaders bebis. Sorterat tvätt, tvättat, vikt all tvätt, storstädat badrummet, lagat barnmat, plockat i hela lägenheten, promenererat, gjort rent i kylskåpet och sorterat i Adrians rum. Sen får man inte glömma att jag har lekt mycket med Adrian och aktiverat han, matat han tre mål mat, nattat tre gånger och badat honom. Väldigt effektiv dag om jag får säga det. Tyvärr så ser alla dagar inte ut så trots att man vill det. Igår gjorde jag en tiondel utav det jag gjorde idag men man måste juh vila också eller hur. Bara ligga på soffan när Adrian sover förmiddag, lunch och middag. Skönt det också! Nu sitter jag här och äter en sallad med tonfisk och keso, har ni smakat den kombon? Väldigt gott! Går snabbt att förbereda också samtidigt som det är nyttigt. Jag har tyvärr lite mer att stå i här hemma innan jag kan lägga mig att sova så att ligga på soffan är uteslutet. 
 
1 caroline brantsberg:

skriven

men jag döör hur söt får man vara, vilka gosiga rosenröda kinder och vilka ögon!! <3<3 muuuuaaaah på dig fina Adrian!

Kommentera här: