Trött

Jag är otroligt trött eller rättare sagt nästan död! Hela min kropp värker och jag känner mig helt sönderslagen. Jag har tränat onsdag, torsdag, fredag och idag. Jätte nöjd är jag trots att träningsvärken tynger ner mig. I torsdags kom Samira förbi och hängde med oss. Vi åt lunch och babblade lite. I fredags kom båda mina svägerskor och hälsade på. Den yngsta är här över helgen och är hos oss. Idag kom bästis också så vi har myst och haft det trevligt. Nu sover alla och jag ska också hoppa i säng så att jag kan orka dagen. A tar slut på mig nu för tiden. Han vaknar flera gånger på nätterna och sabbar min sömn så jag går omkring och är trött hela dagarna. Inte ok! Tar emot alla tips som ni har på lager för att få han att sova hela natten och sluta vakna. 
 
Mitt lilla busfrö har börjat ta tag i mina händer och dra sig upp så att han står upp, nyfiken liten...
 
1 Denise:

skriven

Välling ??

Kommentera här: