Träning

Lika död är jag idag så jag ska hoppa i säng efter det här inlägget. Det blev träning idag trots att jag hade planerat att inte träna. Tänkte att jag skulle ha en vilodag men det kröp i hela kroppen när Mersh sa att hon skulle möta upp Linda och träna. Kunde inte låta bli att följa med och det ångrar jag inte nu. Mina muskler (dem som gömmer sig under fettet) har fått sig en rejäl omgång idag och det känns så förbaskat skönt! Kommer säkert inte kunna röra mig imorgon men det tar jag då. Go hard or go home! Om vi summerar veckans träning så är jag riktigt nöjd, fem dagar av sju har jag tränat. Mycket mer än jag hoppades på. Imorgon är det en ny vecka och den ska bli lika grym.
Efter träningen åkte jag hem till mina älsklingar och har bara umgåtts med Adrian. Vi har badat och läst sagor. Imorgon bitti har vi inbokat läkarbesök och efter ska vi hänga med Samira. Nu sängen!

Armgången döda mina händer och armar. Linda i grym form medan jag slappar, helt död! Hade på mig mina nya Kine Brasil tights som jag köpte hos Annie i fitnesslifestyle butiken. Riktigt snygga, visar bättre bild på dem nästa gång.

Kommentera här: