Problem med kommentarer

Tydligen är det något fel med kommentars funktionen. Inga kommentarer kommer fram till mig och jag har faktiskt undrat varför det har varit så tyst dem här senaste dagarna, speciellt nu när läsarantalet har dubblats. Jag har mailat blogg.se och hoppas dem åtgärdar det snabbt. Juste, man kan inte heller se min header från mobilen har jag fått veta, irriterande! Aja får se vad blogg.se säger. 
 
Jag är hemma och häckar. A sover sen sju men har redan vaknat till två gånger utav att han försöker rulla in i sidorna på spjällsängen. Mina fingrar kliar och helst vill jag ställa mig och baka något men jag ska försöka låta bli.  Istället tänkte jag göra en kopp te och surfa lite. Måste även in på FK och ansöka om mammapenning kom jag på. 
 
 
R kom hem med global kastruller som han hade köpt, tydligen så är dem här extremt dyra men han fick köpa dem till ett väldigt rabatterat pris. 
 
 
15 000!!!!!! Fick jag höra nu att det här setet kostar egentligen!!! Herregud finns det folk som köper kastruller för såna pengar??? Jisses!! 30 års garanti får man men ändå!
 
 
1 Denise:

skriven

Oj, väldigt mycket pengar!

Kommentera här: