19 februari 2013

Det är babysims dags idag. Jag tänkte ta med mig systemkameran idag och knäppa lite fina bilder med den. Tydligen finns det vattentätt skydd till iphone som gör att man kan filma under vattnet. Någon som hört om det? Häftigt isåfall! Man kan inte fota eftersom det inte går att trycka på fotoknappen under vattnet men trycka på inspelningsknappen för video ovanför ytan går och sedan är det bara dyka ner med mobilen. Vad som sägs dvs, jag har då inte hört något om det. Samtidigt är jag inte så ajour men saker och ting nu för tiden. Det enda jag har koll på är när Adrian ska äta och sova samt när han har lagt en korv i blöjan min lilla blöja. Han börjar bli riktigt rolig nu för tiden. Nu är det inte bara han som skrattar när han tittar på mig, nu kan även jag utbrista i asflabb av att titta på honom. Han kan från ingenstans börja skratta högt för sig själv utav att typ bara titta på taket. Synen får juh mig att skratta. Undra om han ser något jag inte ser? Han kanske hallucinerar eller något. Hög på mjölk typ! Nä nu ska väskan packas och off we go.
 
Här med sin morfar
 

Kommentera här: