Lite svar

Det är inte det enklaste att träna, dieta, vara mamma, sköta hemmet och nu har Kenzo varit hemma också men det går. Prioriterar Adrian först sen Kenzo och efter kommer träningen. Allt annat får vänta. Tio dagar har gått och inget fusk. Man kan säga att jag och min disciplin börjar sluta fred nu och börjar samspela istället. Såg att någon undrade om det här med sockerfri (svarar här istället eftersom det inte går att svara på kommentarer från mobilen), min diet och mitt kostschema är inriktat på ren mat dvs oproccesserad mat och frukt är oproccesserat trots fruktsockret så det är ok att äta. När jag menar sockerfri då tänker jag på sötsaker och tillsatt socker i mat och livsmedel. Nu är det så att jag inte äter frukt under dieten utan håller mig till hallon. Jag åt banan, äpple och apelsin precis innan dieten startade men nu är det hallon som gäller så jag äter ingen frukt heller så länge jag äter efter kostschemat där all mat är uträknad i mängd.
Vad var det mer, jo våra soffor kommer från Mio till dig som undrade. Dem är i Oxford modell.
Sen var det någon som undrade om jag kunde visa en bild när jag ler och visar mina tänder och det finns det en anledning till att jag inte gör. Jag ser helt enkelt inte bra ut när jag visar min tandrad i ett leende. Enklare än så är det inte.

Helgresumé,
Middag hos Rs farbror med mina svägerskor, middag hos mamma igår och idag ska jag hem till min ena svägerska då hennes fästman fyller år.

Kommentera här: