10 april 2013

Lätt irriterad idag men försöker skaka av mig det. Jag tycker att det är viktigt att man utvecklas och mognar som människa. Att man växer med åren liksom. När jag var yngre betedde jag mig som en liten skit och tycker inte alls att jag hade värst trevlig personlighet. Jag har ändrat, förändrat, utvecklats och växt med åren till den människa jag är idag. Jag måste säga att jag är väldigt stolt över den jag har blivit då jag tycker att jag har en väldigt fin personlighet idag. Det jag ville komma fram till med detta var att jag tänker inte dras med i andras bittra och otrevliga sätt att vara och tänker inte ge tillbaka med samma beetende. Man ska inte dras med i andras negativa energi och låta dem stjäla ens positiva. Därför skakar jag av mig min irritation så gott det går och vänder det till något positivt istället för i slutändan är det inte min förlust.
 
Dagens planer, är att äntligen få träffa Annie och hennes lilla dotter Keyla som snart är en månad. Jag har inte kunnat träffa dem eftersom antingen har jag eller Adrian varit förkylda eller sjuka sen hon föddes och jag har absolut inte velat ta risken att råka smitta det nya lilla stjärnskottet men några elaka virus men idag så ska jag äntligen få se henne live. 
 
Bilder från påsken, Therese & Mercedeh kom med en påskkorg till alla i vår lilla familj. Leksak och mössa till Adrian, ben till Kenzo, kokbok till mig och godis till R
 

Kommentera här: