Paus

Inget har hänt utan jag har loggat ut i två dagar för att ladda om. Det behövs ibland och speciellt nu när man är mamma. Igår var jag knappt hemma och idag har vi åkt ut till landet för lite mys med goda vänner. Jag har shoppat lite, kollat på filmer, sovit många timmar i sträck och umgåtts med vänner dem här dagarna. Adrian har varit en liten ängel och skött sig exemplariskt. Han börjar bli mera nyfiken nu och vill helst att man håller i honom så att han kan se vad som händer. Antingen på axeln eller mot magen vänd utåt så att han ser allt. Nu ska jag hjälpa till lite här. Vi blir ett gäng som ska äta och dricka gott. 
 
 
Grabbarna rensar kantareller
 
 
Vi är i Rs väns hus och ska vara här tills imorgon. Bombar med bilder nä jag kommer hem...
 
 
1 Carolinebrantsberg :

skriven

Underbara bilder!

Svar: Tack :) hur mår du ingen bebis än ? Kram
Daniella Rosengrip

Kommentera här: