30 oktober 2012

Idag är det en mycket bättre dag och ingen vanlig dag för det är min andra halvas födelsedag. R fyller år men jag kan inte göra något eller fira han på något speciellt sätt just nu mitt uppe i flytten. Så det får bli lite längre fram när allt är på plats. Då ska jag laga och baka gott till honom. Så till igår då. A regerade mycket kraftigare än väntat på vaccinationen och började skrika hysteriskt när vi kom hem. Det gick inte att få tyst på honom oavsett vad jag gjorde. Han vägrade äta och inget lugnade honom. Skrek i bilen, skrek i famnen så till slut la vi han i vagnen och promenerade inne på Coop. Då somnade han ett litet tag men vaknade igen och var så ledsen. Vi åkte hem igen och det blev bara värre och värre. Till slut stod jag inte ut så vi åkte in till SÖS för att kolla så att allt stod rätt till. Dem tog in han på en gång eftersom hans skrik skrämde dem. Han blev undersökt och fick en Alvedon i rumpan. Hans ena lår hade svullnat upp efter den ena sprutan så det var nog det som var problemet. Att han hade ont. Så fort man råkade snudda vid det låret gallskrek han. Det var hemskt men man blev otroligt lättat när man fick beskedet att det bara gjorde ont. Han somnade till slut och sov åtta timmar i streck, helt utmattad stackarn. Idag har han varit glad men ändå lite slö. Jag håller på och packar. Imorgon är det flytt!!!!



1 Sarah:

skriven

Men lilla stackaren!! Min lilla Milton fick 5 mån sprutorna igår och det gick bra tack o lov. Men det är ju så hemskt o se dom ledsna:( Skulle kunna ta 1000 sprutor i stället för honom. Så söt o stor din fina kille blivit:)

Svar: riktigt hemskt :( tack :)
Daniella Rosengrip

Kommentera här: