Wiiiii

Vi plockade ut en hyrbil till mig idag då våran är på verkstaden och R behöver den vi använder nu. Jag har klagat på att jag inte kan ta mig runt ordentligt och R vill bli av med mitt gnäll så han fixa denna till mig. Killen på biluthyrningen sa att vattnet inte fick gå i bilen men hunden var ok att ha, öh ok hahah! Nu blev helgen precis lite roligare när rörselsefriheten kom tillbaka. 
 
 
1 Caroline:

skriven

Åh vad jag önskar jag hade tagit mitt körkort! Kommer nog känna som dig om några veckor, att man inte orkar ta sig runt utan bil...

2 Caroline:

skriven

Åh vad jag önskar jag hade tagit mitt körkort! Kommer nog känna som dig om några veckor, att man inte orkar ta sig runt utan bil...

Svar: Ja gud ja men jag är ganska biltokig av mig så jag kände mig handikappad när min gamla bil var på verkstaden innan jag var gravid.
Daniella Rosengrip

Kommentera här: