Mamma

Vi har blivit föräldrar till världens finaste pojke och återkommer när vi har landat.

1 Therese:

skriven

Stort jätte jätte grattiiis! Han ser jättefin ut :))

Svar: Tack :))
Daniella Rosengrip

2 Caroline :

skriven

Vad mysigt, kände på mig detta när du inte skrev. All lycka till
Er och grattis han är super söt!!
Hoppas du fortsätter skriva är jätte nyfiken! Snart är det ju min tur, hoppas jag får föda lite tidigt också:)

Grattis finaste mamman!

Svar: Tack :)) dem säger att det är genetiskt, jag kom två veckor för tidigt så jag var förberedd på att han också skulle komma tidigare
Daniella Rosengrip

3 Stina Victoria Nilsson:

skriven

Grattis! :)

Svar: Tack :))
Daniella Rosengrip

4 Emilie och Maximilian:

skriven

Srort Grattis Daniella!! Han är super söt och lik dig!

Svar: Tack gumman :)) alla säger det :)) hoppas ni mår bra, pussa maximillian från oss :))
Daniella Rosengrip

5 Katerina:

skriven

Åååh han är bedårande! Stort grattis och bra kämpat! Ska bli kul att följa er när ni landat och du kommit ur hormonsnurret ;)
GRATTIS!!!!

Svar: Tack :))
Daniella Rosengrip

6 Anna-Ellies mamma:

skriven

Grattis , vilken liten guldklimp!! :)

Svar: Tack :))
Daniella Rosengrip

7 Linda:

skriven

Stort grattis till er söta son. Hoppas att allting gick bra och att ni alla mår bra. Spännande att få läsa mer när ni har kommit hem och fått både ork, tid och lust att skriva här igen =) Snart är det dags för mig, ca 6 veckor kvar...nervös!

Svar: Tack :)) det kommer gå jätte bra, var inte nervös :))
Daniella Rosengrip

Kommentera här: