28 december 2012

Idag har det varit en vilodag. Vaknade upp trött och helt orkeslös. Laddade upp med en god frukost och la mig i sängen igen med A. Vi lekte tills han blev trött och somnade. När han väl somnade sov han i två timmar. Det händer liksom aldrig på dagen. I bilen kanske och ute men hemma sker det aldrig. Det måste bero på att han fick sin första smakportion idag. När vi åt frukost åt Adrian gröt som om det vore det godaste han smakat. Min lilla stjärna börjar bli stor. Nu har jag fixat i ordning mig och vi är på väg hem till svärföräldrarna. Min svägerskas fästmans familj kommer på middag så vi ska umgås och äta god mat. Till efterrätt har jag bakat kanelpaj med rivna äpplen. Jätte gott!

Skrivit tack kort och skickat iväg har jag också gjort. Viktigt att visa uppskattning tycker jag.

Kommentera här: