Tack för tipsen

Såg att det var några som hade kommenterat angående Adrians mage.

Hannah, jag ger han sempers magdroppar. Skulle tydligen prova med dem innan minifom. Massage får han också.
Tack för dina tankar :)

Louise, jag ska verkligen se över vad jag äter från och med nu. Jag har läst att mycket man stoppar i sig kan ge gaser men trodde inte riktigt att det var så illa och då har jag inte ätit dåligt. Däremot har det slunkit ner lite choklad och det kommer jag inte göra om. Blir han bättre imorgon och dagen därpå är det chokladen.
Tack för omtanken :)


Trött mamma 

 

1 Hanna:

skriven

Ge honom både semper och minifom! Lika bra att prova allt. Och sluta med mjölkprodukter, choklad, lök och vitlök å kål å sånt. Om inte det hjälper, testa pysventil.

Svar: Jag har undvikt allt ovan förutom mjölkprodukter och det har funkat tills nu men ska prova ta bort mjölkprodukterna och se om det hjälper. Han reagerade inte på mjölkprodukter förut men kanske börjar göra det nu. Ska prova med det mesta. Han har blivit mycket lugnare nu men besväras fortfarande en liten stund på kvällen.
Daniella Rosengrip

Kommentera här: